Przejmij nad nim kontrolę i nie marnuj sobie życia!

niedziela, 4 kwietnia 2010

Jak zacząć zarabiać na chomiku?

Aby uzyskać takie zarobki jak pokazałem to w poprzednim wpisie, potrzebujesz w zasadzie odrobiny czasu i trochę własnych chęci. Wcześniej napisałem coś o motywacji. Poczytaj to, zanim będziesz czytać dalej..

Po zalogowaniu się na swojego chomika, poczytałem najpierw co napisali mi twórcy tego programu. Wyczytałem między innymi, że otrzymuję prowizję od poleconych przeze mnie osób, za wykupienie różnych usług:

30% za usługi wykupione przelewem (z konta na konto)
15% za usługi opłacone smsem (tu pewnie połowę zabierają operatorzy GSM)
10% za osoby polecone,
czyli takie które przechodząc przez mój link partnerski zapisały się również do programu partnerskiego. Prościej mówiąc, gdy tamte osoby zarabiają, ja otrzymam z ich zarobków 10%.

Dowiedziałem się także, że linki MUSZĄ BYĆ UMIESZCZANE POZA portalem chomikuj.pl. To cenna informacja. Gdybym tego nie wiedział, kusił bym pewnie użytkowników portalu, aby klikali w moje linki zamieszczane w chomikowych rozmowach - strata czasu...

Myślałem o podstawach!

Co to są podstawy? Oczywiste czynności jakie muszę zrobić, aby zacząć działać. Zmieniłem stopkę swojego podpisu w mailach, ustawiłem odpowiedni opis w gadu gadu, zalogowałem się na forach w których biorę udział i ustawiłem zmieniony podpis. Postanowiłem jednak działać nieco inaczej. Nie będę pisał oczywistych tekstów jak np. zapraszam na chomika, czy wejdź na chomikuj.pl itd itp... Ludzie nie są aż tak zbaraniali i nie będą na to reagować - przynajmniej większość..

To nudne, nieskuteczne i mało zabawne...

Pomyślałem, że napiszę nieco inaczej. Napiszę tak, aby intrygować, zastanawiać i nie dopowiadać wszystkiego do końca.

"Zapraszam na chomika" - brzmi jak zaproszenie psychicznie chorego.
"200,000,000 plików! - dlaczego jeszcze nie korzystasz?" - bardziej mi się podoba, bo zastanawia i ciekawi...
"Czy ty również masz dostęp do 100,000 utworów mp3?" - nawet fajnie brzmi...
"Darmowe filmy 3GP na Twoją komórkę!" - WOW, to było świetne :-)

Nie będę jednak zapraszał do swojego profilu, bo jeszcze zbyt mało mam na nim plików. Znajdę sobie więc innych użytkowników, którzy posiadają te pliki. Nie było to dla mnie problemem, ponieważ wykorzystałem do tego celu darmową wyszukiwarkę, którą zaprojektował jeden z "chomików". Upatrzyłem sobie kilku użytkowników z fajnymi plikami i do nich kierowałem innych internautów przez moje linki partnerskie.

Tak - zarabiam "kosztem" innych, ponieważ mogę wykorzystać ich zbiory!

Żeby dobrze zarabiać na chomiku, nie muszę mieć praktycznie żadnych plików na swoim profilu ;-) Portal chomikuj.pl nie zabrania tworzenia linków partnerskich do innych profili, więc trzeba to wykorzystać.
Tamci użytkownicy będą się cieszyć ze zdobywanych punktów, a ja z prowizji jaką będę otrzymywał...

Zarabiam nawet wtedy, kiedy śpię i śnię :-)

Jakże miło jest wstać rano, zalogować się na konto i zobaczyć o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt złotych więcej niż poprzedniego dnia. To lepsze niż jakakolwiek lokata w banku! Lokata - przerażająco wyłudzające słowo haha ;-) Potrzebowałem do tego trochę czasu..

Będę pracował po 2 godziny dziennie.

Tak sobie postanowiłem z samego początku. Co robiłem przez te dwie godziny dziennie? Przez dłuższy czas, szukałem informacji jak zrobić własną stronę internetową, gdzie będę mógł opisywać różne swoje takie swoje teksty. Nie mając o tym zielonego pojęcia trafiłem na http://miasto.interia.pl/. Mając dwie lewe ręce w tych sprawach, zrobiłem swoją stronę w kilkanaście minut, ponieważ tekst już miałem przygotowany wcześniej. Zatem w banalny sposób, zaistniałem w sieci i to zupełnie za darmo!

Opisywałem rzeczy związane z chomikiem...

Aby strona była powiązana tematycznie, napisałem kilka zdań o programach partnerskich. Tematyczne powiązania są bardzo ważne dla wyszukiwarek. Zostawiam link na chomiku do swojej strony, promując ją tym samym, oraz na stronie do swojego chomika. Wymieniałem się jeszcze długi czas z innymi stronami, lub sam je zostawiałem, jeżeli była taka możliwość, np w komentarzach itp...

Linki dodawałem również na forach internetowych w których nie trzeba się logować, aby zostawić swój wpis... i tak to właśnie szło...

..aż doszło do 600 - 700zł dodatkowych dochodów na miesiąc. Teraz poświęcam około 2 godzin raz na dwa dni, a moje zarobki wciąż rosną... :)

Czytaj następne wpisy, aby zobaczyć inne sposoby wspólnego zarabiania z chomikiem!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Copyright 2009 Dochodowe programy partnerskie. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan

Katalog stron internetowych Sznurkownia.pl
Katalog stron internetowych Sznurkownia.pl Katalog stron Cares Dodaj stronę do katalogu
Katalog Sznurkownia.pl | katalog stron internetowych www | Katalog 3CO | katalog stron internetowych www |