Przejmij nad nim kontrolę i nie marnuj sobie życia!

piątek, 9 kwietnia 2010

Moja pierwsza wypłata - ale kanał!

Przyszedł czas jak w życiu każdego człowieka, że potrzebowałem pilnie gotówki. Przypomniało mi się, że przecież mam ciągle rosnącą kasę na chomiku! W końcu działam aktywnie w ich programie partnerskim. Nie miałem okazji jeszcze niczego tam wypłacać, więc zajrzałem na swoje konto i postanowiłem nacisnąć przycisk "wypłać". Pamiętam - to była moja pierwsza wypłata - całe 728zł!!! ;-)

Podałem numer konta i resztę swoich danych do zlecenia przelewu. Wszystko poszło gładko bez żadnych komplikacji. Zająłem się więc swoimi sprawami..

Chomikuj.pl nie wypłaciło mi pieniędzy!

Czekałem tyle dni, że już miałem poruszać wszystkie znane mi instytucje w celu odzyskania swoich pieniędzy. Poświęcałem przecież 2 godziny dziennie, aby dodawać swoje linki partnerskie i nie chciałem aby moja praca poszła na marne. Powiedziałem sobie, że nikt nie będzie robił ze mnie wała i postanowiłem działać!

Zacząłem od przeczytania regulaminu chomika. I co wyczytałem? Realizują wypłaty w ciągu 30 dni od daty wystawienia im rachunku! (przesłanej umowy o dzieło w przypadku osób nie prowadzących działalności gospodarczej). Mało tego, w panelu administracyjnym, zauważyłem informację, że wypłaty realizowane są na początku każdego miesiąca! Ja swoje zlecenie wypłaty kliknąłem 10 dnia danego miesiąca.

Byłem zły na samego siebie!

Nie wiem jak mogłem to przeoczyć. Niepotrzebnie się denerwowałem, ponieważ pieniądze otrzymałem zgodnie z terminami jakie podaje chomik w swoim regulaminie. Moje następne wypłaty były oczywiście również w podanym przez chomika terminie. Nigdy nie było żadnego opóźnienia.

Jaki z tego wniosek?

Wypłaty należy robić pod koniec miesiąca! Wówczas wypełniamy szybko umowę o dzieło, którą podaje chomik do pobrania po kliknięciu w "wypłać pieniądze" i wysyłamy pod adres firmy Team Solutions - wszystkie dane wysyłkowe są w naszej umowie. Dalej w ciągu 7 dni mamy pieniądze na swoim koncie :)

Nieźle co? sam sobie zafundowałem niepotrzebną dawkę stresu. Jeżeli nie chcesz zatem czekać na swoją wypłatę prawie 30 dni, rób tak jak opisałem to wyżej. Aha i jeszcze jedno - PAMIĘTAJ:

Aby zarabiać w programie partnerskim chomika, musisz go najpierw wyhodować!

Dla niewtajemniczonych:
Chomikuj.pl to portal, w którym gromadzisz swoje pliki na nieograniczonej przestrzeni dyskowej. To coś w rodzaju dysku twardego, tyle że w internecie. Jest jeszcze coś.. Portal tak dynamicznie się rozwinął, że stał się miejscem bardziej popularnym niż nasza klasa. Nie wierzę, że choć raz nie trafiłeś(aś) już na chomika w internecie ;-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Copyright 2009 Dochodowe programy partnerskie. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan

Katalog stron internetowych Sznurkownia.pl
Katalog stron internetowych Sznurkownia.pl Katalog stron Cares Dodaj stronę do katalogu
Katalog Sznurkownia.pl | katalog stron internetowych www | Katalog 3CO | katalog stron internetowych www |