Przejmij nad nim kontrolę i nie marnuj sobie życia!

czwartek, 1 kwietnia 2010

Powitanie

Witam serdecznie,

Dzień pierwszy w moim nowym blogu... :)

W niniejszym blogu, przeczytasz informacje o zarabianiu w internecie. Tematyka dla mnie bardzo aktualna, ponieważ od kilku lat szukam rozwiązań, aby uniezależnić się finansowo i stworzyć sobie dodatkowe, stałe źródło dochodu. Na początku błądziłem, szukałem, czytałem, próbowałem i nie mogłem znaleźć dla siebie nic ciekawego. Wszystko wydawało mi się próbą wyłudzenia, oszustwa i zwykłego naciągactwa.

Sami przyznacie chyba, że czytanie maili po 0,01gr/sztukę, to mało atrakcyjne zarobki. Szybko z tego zrezygnowałem, gdy zrozumiałem, że to zwykłe naciąganie i zarabiają wszyscy, tylko nie ja. W przypadku czytania maili, jesteś tylko zwykłym robolem, który za garstkę drobnych ma sprawiać, by reklamodawca czuł słuszność wydanych pieniędzy.

Nie tędy droga...

Postanowiłem założyć tego bloga, ponieważ myślę, że informacje tu zawarte, skrócą Ci niepotrzebne porażki i wpadki w wyborze programów partnerskich. Masz zatem możliwość, uczyć się na moich błędach. Liczę, że tego nie zmarnujesz i dobrze to wykorzystasz...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Copyright 2009 Dochodowe programy partnerskie. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan

Katalog stron internetowych Sznurkownia.pl
Katalog stron internetowych Sznurkownia.pl Katalog stron Cares Dodaj stronę do katalogu
Katalog Sznurkownia.pl | katalog stron internetowych www | Katalog 3CO | katalog stron internetowych www |